Garanciális Ügyintézés
szebkoiceman2022-01-20T09:09:08+00:00Garanciális Ügyintézés
Garanciális ügyintézés röviden
Ha a készülék rendeltetésszerű használat során meghibásodik, úgy a jótállási időn belül lehetőség van díjmentes javításra. Amennyiben a készüléket bármi nemű fizikai, vagy mechanikai sérülés érte, a gyártónak jogában áll a készülék jótállását elutasítani. Ilyen fizikai sérülés például a kijelző- és hátlaptörés, kiszakadt töltőcsatlakozó, beázás (akár vízálló készülékek esetében is) stb.
A garanciális ügyintézéshez mindenképp szükség van a készülékhez tartozó számlára, vagy jótállási jegyre és természetesen a készülékre. Töltési problémák esetén a gyártó az eredeti töltő visszaküldését is előírja.
FONTOS: Garanciális szervizelés esetén a készüléken található ÖSSZES ADAT törlésre kerül!
Jótállásos javításról és annak menetéről bővebb információt
Blog-Postunkban találhat.
Szervizünkben leadható garanciális készülékek: A Hungaroflotta által forgalmazott márkák, TMX által garanciálisan javítható márkák, stb.