Garanciális Ügyintézés

Garanciális ügyintézés röviden Ha a készülék rendeltetésszerű használat során meghibásodik, úgy a jótállási időn belül lehetőség van díjmentes javításra. Amennyiben a készüléket bármi nemű fizikai, vagy mechanikai sérülés érte, a gyártónak jogában áll a készülék jótállását elutasítani. Ilyen fizikai sérülés például a kijelző- és hátlaptörés, kiszakadt töltőcsatlakozó, beázás (akár vízálló készülékek esetében is) stb. A garanciális ügyintézéshez mindenképp szükség van a készülékhez tartozó számlára, vagy jótállási jegyre és természetesen a készülékre. Töltési problémák esetén a gyártó az eredeti töltő visszaküldését is előírja.

FONTOS: Garanciális szervizelés esetén a készüléken található ÖSSZES ADAT törlésre kerül!

Jótállásos javításról és annak menetéről bővebb információt Blog-Postunkban találhat.  

Szervizünkben leadható garanciális készülékek: A Hungaroflotta által forgalmazott márkák, TMX által garanciálisan javítható márkák, stb.