Kapcsolati Információ

Üzletünk-Átvevőpontunk az SDH ORSZÁGOS SZERVIZ KÖZPONT Veszprémben az autóbusz pályaudvar mögött található.

Személyes Ügyfélfogadás

Amennyiben személyesen szeretne megkeresni minket üzletünben, minden esetben munkaidőben teheti ezt meg. Kérjük vegye figyelembe hogy nem minden hibát tudunk azonnal orvosolni. Kérjük legyen türelemmel, Önrei is annyi időt szentelünk amennyi idő alatt érdemben tudunk segíteni, egy adott kérdés, segítség nyújtás, készülék meghibásodás esetén.

Garanciális Ügyintézés

Minden esetben szükséges a készülék átvételéhez a leadni kívánt készülék, a készülék tartozékai, amennyiben erre lehetősége van. Számla, érvényes jótállási jegy. Ezeken kívül, amennyiben lehetséges a készüléket saját dobozában érdemes szállítani. (Az eszköz a szállítás során sérülhet)

Szerviz Szolgáltatás

A szerviz szolgáltatásainkat személyesen és szervizfutár által veheti igénybe. Ezek lehetőségéről részletes tájékoztatás olvashat a GYIK oldalán.

Telefonos Megkeresés

Telefonon történő megkeresés előtt, kérjük vegye figyelembe hogy ügyfélszolgálatunkat munkaidőben érheti el. Ügyfélszolgálatunk rendkívül elfoglalt. Sok esetben nem áll módunkban hívását fogadni. Kérjük ne hívjon folyamatosan egymás után. Mindenkit sorrendben hívunk vissza, amint azt lehetőségünk, időnk engedi. Köszönjük a megértését.

Cím

8200 Veszprém Jutasi u. 3.

Nyitvatarás

H-P: 08:00-18:00 | SZ: 08:00-12:00
Vasárnap: ZÁRVA


Üzenet Küldése

Név*
Ez a mező az érvényesítéshez van és üresen kell hagyni.

Fontos kérdések és válaszok

 

Üzenetküldés előtt elolvasandó!

Tisztelettel megkérünk minden kedves látogatónkat, hogy mielőtt üzenetet kíván küldeni, vegye figyelembe az alábbiakat:
  • Pontos elérhetőséget adjon meg. (telefonszám, Email cím)
  • Pontosan fogalmazva, megfelelő példákkal jellemezze a közlendőjét szervizre vonatkozó kérdések esetén.
  • Mielőtt üzenetet küldene egy hibára vonatkozóan kérjük tájékozódjon a GYIK oldalán és a szervizoldalon.
  • Kérjük vegye figyelembe, hogy kollégáink elfoglaltsága miatt, korlátozott idő áll rendelkezésre az üzenetek megválaszolására.
  • Minden üzenetre választ adunk, a lehető leggyorsabban.

Garanciális Ügyintézés

Garanciális ügyintézés röviden Ha a készülék rendeltetésszerű használat során meghibásodik, úgy a jótállási időn belül lehetőség van díjmentes javításra. Amennyiben a készüléket bármi nemű fizikai, vagy mechanikai sérülés érte, a gyártónak jogában áll a készülék jótállását elutasítani. Ilyen fizikai sérülés például a kijelző- és hátlaptörés, kiszakadt töltőcsatlakozó, beázás (akár vízálló készülékek esetében is) stb. A garanciális ügyintézéshez mindenképp szükség van a készülékhez tartozó számlára, vagy jótállási jegyre és természetesen a készülékre. Töltési problémák esetén a gyártó az eredeti töltő visszaküldését is előírja.

FONTOS: Garanciális szervizelés esetén a készüléken található ÖSSZES ADAT törlésre kerül!

Jótállásos javításról és annak menetéről bővebb információt Blog-Postunkban találhat.  

Szervizünkben leadható garanciális készülékek: A Hungaroflotta által forgalmazott márkák, TMX által garanciálisan javítható márkák, stb.

 

Folyadék érte a készszülékét? Tegye ezt azonnal!

  Amennyiben folyadék érte a készülékét a következőket tegye.
  • Csak akkor nyúljon az ezközhöz ha az nem ráz!
  • Abban az esetben ha felmerúl a legkisebb gyanú is hogy ráz a készülék, mielőtt hozzáérne nyomja le a megfelelő kismegszakítót az üzmeltetett épületben, helyiségben.
  • Amennyiben nem tudja mit kell pontosan tenni egy áramtalanításhoz, kérjen segítséget! Ne próbálja meg megfelelő ismeretek nélkül megjavítani, áramtalanítani a készülékét!
  • Azonnal kapcsolja ki az eszközt, amennyiben meggyőződött arról hogy biztonságos negteheti azt!
  • Amennyiben arra lehetőség van távolítsa el az elemet, akkumulátort.
  • Ne kapcsolja be mindeddig az eszközt amig a szerviz be nem vizsgálta, meg nem javította!
  • A gyorsaság a legfontosabb a biztonság után! Mielőbb juttassa el szervizünkbe beázott készülékét! Minden perc számít!
  • Mondja el pontosan mibe esett bele az eszköz, mitől, hogyan kapott nedvességet. (nem ciki a WC-be esett eszköz!) .
Felesleges dolgok amik nem oldanak meg semmit:
  • Rízsbe szárítás.
  • Napoztatás.
  • Sütőbe rakás.
  • Egyéb népi gyógymódok.
Ami segít:
  • Azonnal kiszedni a folyadékból ha még nem tette meg.
  • Lerázni, megtörölni, kifolyatni a folyadékot.
  • 20-80 °C fok közötti szárítás, mindaddig amíg szervizbe nem kerül az eszköz.
  • NE KAPCSOLJA BE KÉSZÜLÉKÉT!!!!!