SDH SZERVIZFUTÁR SZOLGÁLTATÁS
GyorsMegbízható ┃Kényelmes
Nem terheljük felesleges költségekkel. Döntse el kéri e készüléke javítást.
Eszközét a lehető leghamarabb bevizsgáljuk és értesítjük a felmerülő javítás költségeiről.

Szervizfutár Adatlap
Szervizfutár szolgáltatáshoz megrendeléséhez kérjük, töltse ki az űrlapunkat. Ezután csomagolja be hibás készüléket egy megfelelően biztonságos, jól kibélelt dobozba. A csomagba helyezzen el egy címkét kérjük tüntesse fel nevét telefonszámát.
Csomag feladása ingyenesen
Amennyiben igényelt ingyenes MPL csomagcímkét, az E-mailben küldjük önnek, amint feldolgoztuk szervizkérvényét. Kérjük nyomtassa ki csomagcímkéjét és adja le vele csomagját egy MPL Postaponton. (Postafiókban).
Csomag feladása önköltségen
Amennyiben önköltségen szeretné feladni csomagját részünkre, a 8200 Veszprém Jutasi u. 3. SDH SZERVIZ KÖZPONT címére legyen kedves elküldeni.

Szervizfutár Adatlap
Szervizfutár szolgáltatáshoz megrendeléséhez kérjük, töltse ki az űrlapunkat. Ezután csomagolja be hibás készüléket egy megfelelően biztonságos, jól kibélelt dobozba. A csomagba helyezzen el egy címkét kérjük tüntesse fel nevét telefonszámát.
Csomag feladása ingyenesen
Amennyiben igényelt ingyenes MPL csomagcímkét, az E-mailben küldjük önnek, amint feldolgoztuk szervizkérvényét. Kérjük nyomtassa ki csomagcímkéjét és adja le vele csomagját egy MPL Postaponton. (Postafiókban).
Csomag feladása önköltségen
Amennyiben önköltségen szeretné feladni csomagját részünkre, a 8200 Veszprém Jutasi u. 3. SDH SZERVIZ KÖZPONT címére legyen kedves elküldeni.
A készülék feladása előtt fontos, elvégzendő lépések
Ha nem áll módjában a lentiek elvégzése, szervizünk semmilyen garanciát nem tud vállalni a bevizsgálásra, javításra. Probléma esetén keresse ügyfélszolgálatunkat.
A dobozban legyen pontos elérhetőség minden esetben! Élő telefonos elérhetőség a gyorsabb egyeztetés miatt preferált, a javítás és a visszaszállítás csak sikeres egyeztetést követően történik meg.
- Androidos készülék esetén:
- Kapcsolja ki az összes képernyőzár típust: Arcfelismerés, Ujjlenyomat, kijelzőt zároló PIN kód vagy minta
- Jelentkezzen ki Google fiókjából
- Apple készülék esetén:
- Kapcsoljon ki minden képernyőzár típust: Face ID, Touch ID, egyéb PIN kombináció
- Kapcsolja ki a Find My iPhone funkciót
- Minden készülék esetében:
- mentse el fotóit, adataidat számítógépre vagy felhőbe
- minden nem gyárilag felhelyezett tartozékot (pl: tok, üvegfólia, stb) távolítson el a készülékedről. Az esetlegesen el nem távolított kiegészítőkért felelősséget nem vállalunk.
- Vegye ki a SIM kártyáját


Készülék szervizelésének menete
A beérkezett javítások feldolgozása érkezési sorrendben történik! A szükséges javításokról a bevizsgálást követően tájékoztatjuk ügyfeleinket. Konkrét árajánlatot csak ezután tudunk adni. Az elfogadott árajánlat és javítás után az eszközödet logisztikai partnerünkkel juttatjuk vissza, a fizetés csak az átvételkor történik.
Készülékének nyomonkövetéséhez kérjük küldjön üzenetet részünkre. A tárgymezőbe tüntesse fel nevét telefonszámát, majd tegye fel kérdését.
- Készülék Beérkezése szervizközpontunkba.
- Bevizsgálás, diagnosztika.
- Árajánlat.
- Javítás.
- Gyártói teszt.
- Visszaküldés.
Készülék visszaküldés fizetés
Egyéb lehetőségek
Amennyiben nem a megadott címre szeretné visszaküldetni csomagját, személyesen venné át készülékét, minden esetben egyeztessen ügyfélszolgálatos kollégáinkal.
A futárnál készpénzzel és bankkártyával is lehet fizetni! Sikertelen kézbesítés esetén a futár a következő munkanapon megkísérli a csomagot újra kiszállítani. Amennyiben nem tudja csomagját átvenni, a futárszolgálat ügyfélszolgálatán egyeztethet az átvétel lehetőségeiről. A bevizsgálási költségeket minden esetben meg kell téríteni.
Ha a futár nem tudja kézbesíteni a csomagot ismételten sem, úgy visszaszállításra kerül a mi szervizünkbe. Az ismételt visszaküldés díja ebben az esetben hozzáadódik a már számlázott javítás és szállítás költségéhez. A visszaérkező csomagokat sikertelen kézbesítés vagy elérhetetlen címzett esetén az erre vonatkozó hatályos jogszabályokban foglaltak szerint tároljuk, azután megsemmisítésre kerülnek.
Szervizfutáron keresztül történt garanciális kéréseket nem áll módunkban kezelni. Garanciális készülékét személyesen üzletünkben, jótállási jegy és számla kíséretében adhatja le.
Készülékhibák
Hibát észlelt készülékében? Nem sikerült a használati útmutató szerint beüzemelni eszközét? Vagy csak nem úgy üzemel ahogy azt szeretné? Keresse Ügyfélszolgálatunkat bizalommal.

SDH SZERVIZFUTÁR ŰRLAP
Kérjük töltse ki űrlapunkat. Majd csomagolja be készülékét, és küldje el részünkre. Amennyiben igényelt MPL ingyenes postai csomagcímkét, azt emailben küldjük önnek. Nyomtassa ki és azzal adja fel csomagját. A csomagba feltétlenül írja bele nevét és telefonszámát!
SEGÉDLET A SZERVIZFUTÁR ŰRLAP KITÖLTÉSÉHEZ
Hogyan írjunk le egy meghibásodást megfelelően, laikusként?
Hogyan írjunk le egy meghibásodást megfelelően, laikusként?
Senki sem születik elektrotechnikusnak, mérnöknek. Abban az esetben ha nem vagyunk megfelelően jártasak egy adott meghibásodás mivoltjában, vagy nem tudjuk pontosan mit kell elmondani egy előzőleges hibafeltárás előtt a szakembereknek, az alább pár példára adott válasz nagymértékben segít detektálni a meghibásodást. Szoftveres ehibának tűnő probléma esetére:- Pontosan megfogalmazva írja le a hibát amit észlel "akár konyhanyelven".
- Mikor volt utoljára frissítve a rendszer?
- Mikor volt utoljára újraindítva az eszköz?
- Töltődött a készülék rendesen? (világított e a töltés, jelenlét visszajelzés)?
- Mikor történt az adott hiba először (Hány napja kezdődött)?
- Voltak e különös ismétlődő "régi" anomáliák, hibák, mielőtt bekövetkezett a jelenlegi probléma?
- Bármilyen módon próbálta e megjavítani az eszközt és milyen módon?
- Próbált a hibát megelőzően új szoftvert feltelepíteni?
- Hogyan próbálta újraindítani, elindítani a készüléket?
- Hogyan keletkezett a sérülés?
- Folyadék került vagy kerülhetett a készülékbe?
- Volt bármilyen előzőleges hibája az eszköznek?
- Próbálta megjavítani, újraindítani, bekapcsolni az eszközt, ha igen milyen módon, hogyan?
- Miután tönkrement az eszköz valamennyire működött még? Ekkor pontosan mit tapasztalt?
- Mennyi idő telt el a meghibásodás és a jelenlegi idő között?
- Volt elektromos probléma ott ahol üzemeltette a készüléket? (Túlfeszültség-villámcsapás, vihar, áramingadozás, stb.)
- Volt megfelelő áram az adott fali aljzatban ahonnan üzemeltette vagy tesztelte a készüléket?
- Ráz e az eszköz, veszélyesnek ítélt, sérülést, környezetet károsító, stb. problémát tapasztal e?
Folyadék érte a készszülékét? Tegye ezt azonnal!
Folyadék érte a készszülékét? Tegye ezt azonnal!
Amennyiben folyadék érte a készülékét a következőket tegye.- Csak akkor nyúljon az ezközhöz ha az nem ráz!
- Abban az esetben ha felmerúl a legkisebb gyanú is hogy ráz a készülék, mielőtt hozzáérne nyomja le a megfelelő kismegszakítót az üzmeltetett épületben, helyiségben.
- Amennyiben nem tudja mit kell pontosan tenni egy áramtalanításhoz, kérjen segítséget! Ne próbálja meg megfelelő ismeretek nélkül megjavítani, áramtalanítani a készülékét!
- Azonnal kapcsolja ki az eszközt, amennyiben meggyőződött arról hogy biztonságos negteheti azt!
- Amennyiben arra lehetőség van távolítsa el az elemet, akkumulátort.
- Ne kapcsolja be mindeddig az eszközt amig a szerviz be nem vizsgálta, meg nem javította!
- A gyorsaság a legfontosabb a biztonság után! Mielőbb juttassa el szervizünkbe beázott készülékét! Minden perc számít!
- Mondja el pontosan mibe esett bele az eszköz, mitől, hogyan kapott nedvességet. (nem ciki a WC-be esett eszköz!) .
- Rízsbe szárítás.
- Napoztatás.
- Sütőbe rakás.
- Egyéb népi gyógymódok.
- Azonnal kiszedni a folyadékból ha még nem tette meg.
- Lerázni, megtörölni, kifolyatni a folyadékot.
- 20-80 °C fok közötti szárítás, mindaddig amíg szervizbe nem kerül az eszköz.
- NE KAPCSOLJA BE KÉSZÜLÉKÉT!!!!!